November 2, 2012

Secret Subject Swap Round 2

Welcome to the second Secret Subject Swap. Twenty brave bloggers picked a secret subject for someone else and were assigned a secret subject to interpret in their own style. Today we are all simultaneously divulging our topics and submitting our posts.

Here are links to all the sites featuring Secret Subject Swap posts.  Sit back, grab a cup, and check them all out. See you there:                                                                                                                                                                

My subject is  “What is your favorite Halloween memory?  ”.  It was submitted by  .  

Here goes: 

YILES!!!! My favorite Halloween memory?? Oh, boy... I have been thinking and thinking and thinking about this one since I found out that it was going to be my subject. I have come up with exactly NOTHING! LOL It's not that I haven't had good Halloweens, it's that I just can't think of a reallllly, realllllly stand out memory except for the first Halloweens of each of my children. LOL I really liked the 3 Halloweens that I went as Princess Leia (once from each movie). Then there were the 2 awesome homemade costumes, one was a pumpkin when I was about 3 made by my Grandma Painter and the other was a pretty fairy costume made by my Grandma Blevins.

Now, if it's CRAPPY Halloween memories, I have a few of THOSE that stand out!! LOL

One Halloween when I was about 10 I decided to go as a devil. Now, this was before they had the cute girly devil costumes. Oh, no! They had the regular old kind. AND I had a short hair cut a la Mary Lou Retton.

Can you see where I'm going with this??

Anyway, I went to a Halloween party and no one recognized me. They all thought I was a BOY!!!!!!!! I was sooooo upset!! I cried and cried. I called my mom to come get me early. After that I made sure to always go as something girly! LOL And I let my hair grow back out. LOL

There were a couple of Halloweens much worse than that but I don't want to depress you so we'll just skip those, K???? LOL

Anyway, to keep you all from being completely bored by my lame post I will post some awesome pictures and cartoons! ;)

OOH!!! I almost forgot!!! I took some pictures of Deanna and myself in Halloween makeup!

Me..... LOL

I LOOOOOVE those fake eyelashes!!!

Deanna. Too bad you can't see her fangs that well!!!

I still can't believe she let me take a picture of her!

So, why don't you all go check out the other blogs, they are bound to have something MUCH better than my post... ;)                                                                                                                                                                


  1. You poor thing, I would have cried and cried too. You sure have outdone yourself this year though, those eyes! Stop putting yourself down, this was a great post!

  2. Uhgg! I had so many "who is this nice young fella" encounters - I think my Mom's insistence that I have short hair when a child scarred me for life!
    Love how you handled this prompt when it was tricky for you! I have had so much fun in my first Secret Sunject Swap! :)

  3. Stacy, that eye makeup is fantastic!! I love your Halloween memories. I think I may have repressed mine. Didn't we all have Mary Lou Retton/ Dorothy Hamill hair at one time? Your cartoons are too cute. I especially like the first one. Great job on the prompt. Happy Weekend, you!

  4. I had Mary Lout Retton hair once too...but wait for was also permed. I looked like a poodle. We can be sad together. :)

  5. THANKS, Kat!!!! I will be checking yours out!! ;)

  6. AWW!!! Thank you, Karen!!!! I was so afraid that it would fall flat. LOL

  7. Thank you SOOOO much!!!!!!!
    So glad, I wasn't the only one that attempted that 'do! LOL

  8. This was a great post! And, I now want a tiny bite sized kitten. What kind of make up did you use for the costumes? Looked gorgeous!
    Tracy @ Momaical

  9. LOL!!! Thanks!!!!
    It was just the regular cheap stuff you find at Walmart with the Halloween stuff. It was a lot fun, though. ;)

  10. wow! That is an awesome getup!!

  11. I feel your pain, I too have had awful boy haircuts when I was younger and hated it.It was too traumatic. I love the eye makeup you did...very festive.

  12. Not lame at all! I loved the funny Halloween pics and your make up looked fantastic!

  13. THANKS, Karen!!!!
    I think those cuts should be outlawed! LOL

    Everyone did such an AWESOME job with their prompts!

  15. Oh, I think it was a great post! The costumes from your childhood sound amazing! I LOVE that you added your bad Halloween memory, that would have been a much better prompt for me to give! Your makeup this your looked awesome! Just love the lashes!! Is that your daughter? Love the matching colors. :)

  16. THANK YOU!!!!!!!!! :D
    Yep, that's my oldest daughter. I did her makeup and then decided I really should do something to my face. It was scary enough as it was but putting that stuff on was so much fun! LOL

  17. We didn't celebrate Halloween when I was a kid, and even though my kids have always dressed up, this would have been hard for me too! I thought you did a great job and I love the pics :-)

  18. I loved your makeup! It is is great. Great post!


I <3 comments!! Thank you so much for taking the time! :)